Den vackraste jag vet

Jag har världens - utan tvekan - bästa pojkvän!


I julklapp fick jag ett mystiskt fyrkantigt paket av honom och på lappen stod det att jag INTE fick öppna före jag var framme i Bryssel. Det första jag packade upp ur väskan när jag kom fram var givetvis det här mystiska paketet. I det låg en massa kuvert, där det på utsidan stod "Vecka 1 (16-22 januari)", "Vecka 2 (23-29 januari)" och så vidare. Alltså ett kuvert per vecka jag ska vara här i Bryssel. Enligt det första brevet kommer kuverten ibland innehålla någon liten present, ibland bara några fina ord och ibland något tips på t.ex. bra filmer. Idag öppnade jag kuvert nummer två och däri fanns en ny mascara och ett brev där bland annat den här meningen fanns med: "Känner jag dig rätt har allt gått strålande och du börjar redan känna att du har koll på läget." Och det är ju precis så jag känner det just nu!

Det är så fantastiskt det här, att få ett handskrivet brev varje vecka. På något sätt känns Adam så mycket mer närvarande då. Det första brevet har jag säkert läst tio gånger redan den gångna veckan. Och jag ser så fram emot att den här veckan ha två brev från Adam att läsa om och om igen.
Tusen tack älskling för att du är det finaste och mest omtänksamma som finns! Och tack för att du känner mig så bra och vet precis vad jag behöver!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

fan va fint!!!

Postat av: Mamma

wow,han är verkligen en 10 poängare! Fantastiskt påhittigt Adam. Jag är verkligen imponerad!!!!!!!!!!

2012-01-23 @ 09:33:09
Postat av: Kattis

Men vilken kille! Wow! Håll i honom med näbbar och klor, han är verkligen alla romantikers dröm. Är helt ärligt avundsjuk. Är så glad att han är din Julia! Ni passar så bra ihop!

2012-01-23 @ 12:43:22
Postat av: Julia Lindfors

Mamma och Kattis: Jag är också så otroligt glad att jag har honom! :)

2012-01-23 @ 20:22:13
URL: http://tejprulle.blogg.se/
Postat av: Sandra

åååååh! :)

2012-01-23 @ 22:17:13
Postat av: Julia Lindström

Åh gud, vad jag blir varm i hjärtat av att läsa det här :)

2012-01-28 @ 09:28:28
URL: http://lulibell.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback