Egentid


Försökte ta en fin bild på EU-flaggorna som vajade fint i solskenet.
Inser, återigen, att jag inte har öga för sådant där. Blir aldrig fotograf.

Idag har vi haft en fin vinterdag i Bryssel. Solen strålade större delen av dagen och temperaturen låg strax under noll. Dagens möte om strukturfonder slutade relativt tidigt, så då passade jag på att sluta någon timme tidigare också. Imorgon kommer jag ändå vara på jobb ända till 20 så. De extra timmarna som jag fick efter jobbet spenderade jag först i matbutiken (lönedag, som sagt) och sedan har jag läst Shantaram, kollat på Private Practice, chattat med Adam, ätit middag, städat skrivbordet, kört styrketräning och surfat runt. Vad skönt det var att ha lite egentid! Dessutom var det väldigt skönt att vara hemma ensam, utan mina housemates. Inte så att de stör mig annars, men jag märker att jag inte kopplar av 100% när de är hemma. Men nu har jag alltså fått lite egentid och känner mig väldigt nöjd och glad! Jag tror det blir en tidig kväll för min del, helt enkelt för att jag känner för det. Lyxigt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback