God morgon! Det blev en trevlig valborgsmä...

mms_img37801 (MMS)

God morgon! Det blev en trevlig valborgsmässoafton med grillning och sedan prat ända fram till ett i natt. Tack Sandra och Marcus för sällskapet! Efter drygt sju timmar sömn vaknade jag hur pigg som helst, så jag har redan varit vaken ett tag. Jag börjar dagen med en god, men kanske lite märklig, frukost. Den är i alla fall LCHF-vänlig. Det är hemmagjord cole slaw (på LCHF-vis), brieost och oliver. Och ja, jag hann äta upp det mesta innan jag tog bilden. Till frukosten dricker jag (alltid) kaffe och ett glas vatten med någon smaksatt brustablett, granatäpple+hallon är det idag. Mums! Hoppas att ni också får njuta av en god frukost denna lediga dag!


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback