Nu ska jag bli hurtig igen

Tidigare ikväll (medan solen fortfarande var uppe) var jag på en långpromenad med min lillasyster, Frida. I 60 minuter promenerade vi, pratade och stannade för att ta bilder. Men jag kände att det var alldeles lagom mycket träning med tanke på att jag inte har rört mig överdrivet mycket sedan jag opererade bort visdomständerna (d.v.s. mer än två veckor sedan).

Imorgon funderar jag på att gå till Mariebad och simma några längder, jag är trots allt ledig hela dagen och kommer gå åt om jag ska göra ingenting fram tills A kommer hem klockan 22. Och så måste jag gå upp till skolan för att hämta mina glasögon, jag glömde dem där idag efter provet. Irriterande.


Bara av nyfikenhet kollade jag när jag senast publicerade ett inlägg i kategorin Träning & Hälsa. 6 februari löd domen. En och en halv månad sen räknade jag snabbt ut. Herregud, jag har väl ändå tränat NÅGOT sedan dess?

Kommentarer
Postat av: Julia

I skolan har du ju varit med på idrotten i alla fall :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback