1 ½ timme på gymmet

Har precis avverkat 1 ½ timme på gymmet. Idag fokuserade jag på benen och lät armarna/bröstmusklerna vila lite, eftersom träningvärken inte riktigt har släppt från senast. Trots detta körde jag igenom hela kroppen, men anpassade vikten efter behov. Efter det "varvade jag ner" med 15 minuter på löpbandet - vilket var tyngre än förra gången. Troligen på grund av att jag tagit ut mig mera i styrka före den här gången.

Jag kände mig mäkta stolt efter att ha kört benpress. För killen som tog maskinen efter mig var ganska biffig och han körde på samma viktmotstånd. Hehe, gigantiska lårmuskler - here I come! (Okej, det är väl kanske inte riktigt vad jag eftersträvar.)
Eller så inte...

Återigen måste jag få berömma mig själv. Den här gången för att ha avverkat två gympass och det är fortfarande roligt. Fast bäst är nog bastun efteråt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja dig! :) Men usch vilken bild!!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback