En bra dag på gymmet

Idag var det en riktigt bra dag på gymmet! Jag började med 15 minuter på löpbandet, utan att egentligen bli trött (vanligtvis räcker 10 minuter för att jag ska vara flåsig och svettig som en jag-kommer-inte-på-någon-bra-liknelse). Sedan valde jag att köra en maskin per muskel (då enbart de större musklerna - triceps, biceps, bröst, axlar, mage, rygg, framsida lår, baksida lår, insida lår) och dessutom öka på vikterna jämfört med vad jag har kört tidigare. Det kändes riktigt bra! Som avslutning stretchade jag för första gången sedan jag kom igång med träningen. Bättre sent än aldrig. (Behöver jag tala om att jag är otroligt stel i alla muskler?)

Nu är jag härligt matt i hela kroppen, men adrenalinet (eller något annat energigivande) pumpar på i min kropp. Det är så här det ska kännas efter ett träningspass.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback