En timme på gymmet med mycket rygg- och magträning!

Ja, då var dagens timme i gymmet avklarad. Idag körde jag igenom mitt träningsprogram (som jag har gjort själv) baklänges. Så jag började med benen och gick uppåt tills jag hade kört igenom armarna. Det känns som att det gav bättre effekt, men jag är ändå mindre trött än efter tidigare träningspass. Hur som helst körde jag tyngst för ryggen och magen - viktigt att mittpartiet är starkt för att kroppen ska orka med all annan träning! Sedan avslutade jag med 15 minuter på löpbandet, vilket jag i efterhand ångrar att inte blev längre. Jag hade energi kvar att springa, men programmet jag hade valt var slut - så då slutade jag springa. Jag borde ha startat ett nytt program och sprungit lite, lite till. Det får bli nästa gång!
Nu ska jag måla en guldstjärna med ett 'J' i, i vår väggkalender, för att markera att jag har varit och tränat. Jag har startat en tävling mot Adam - den med flest guldstjärnor (det vill säga träningpass) när månaden är slut har vunnit (riktigt vad man vinner är ännu oklart, men jag ska fundera ut något bra). Trots att jag började träna först förra veckan - så leder jag ändå med 3 - 0. Bra gjort va?

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag hejar på dig! :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback