Träningsvärksstatus

Träningsvärk: ja.
På en skala från 1-10: 5.
I musklerna: bröstmusklerna, axlarna, triceps, framsida lår, övre delen av ryggen.
Orörlighet till följd av träningsvärken: jag sträcker helst inte upp armarna högre än till axelhöjd, gör jag det så skakar musklerna till av aggression.
Beräknad återhämtningstid: på söndag ska nog allt kännas som vanligt igen.
Tankar om träningsvärken: YES! Träningen igår tog på musklerna. Dock är jag lite orolig över att jag inte känner något i magmusklerna.
Att tänka på till nästa träningspass: ben, mage och rygg ska tränas lika hårt som armarna/axlarna/bröstet tränades igår.

Kommentarer
Postat av: mamma

det är en härlig känsla att ha träningsvärk för då vet man att det finns muskler någonstans i gömmorna:)

2009-11-13 @ 16:51:35
Postat av: Julia

Haha! Datorn och jag var inte överens igår när jag skulle skriva kommentaren :P De jag skulle skriva var att träningsvärk är den bästa värken! :D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback