Om inte det här kallas trappträning...

... så vet jag inte vad som gör det.
-
Dagens träningspass blev betydligt hårdare än senaste gången. Jag vågade till och med leta upp styrketräningsmaskinerna! När jag var färdigtränad och skulle hem konstaterade jag att det är rätt många trappor som ska avverkas. En för att komma ut från gymmet, en för att komma ner till tunnelbanestationen, en (rull)trappa ner till perrongen, en (rull)trappa upp från följande perrongen, en trappa för att komma upp från tunnelbanestationen, en trappa för att komma en bit upp på Lappkärrsberget, en trappa till för att komma en bit till upp, en trappa till för att komma ända upp och slutligen en trappa ner för att komma in i lägenheten. Dagens benträning är alltså utan tvekan avklarad.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback