Det gjorde jag bra

Har precis varit på första gymbesöket på två veckor. Känns bra att jag släpade min trötta kropp dit i alla fall! Glatt kunde jag dessutom konstatera att jag varken blivit svagare eller fått sämre kondition under dessa veckor, så uppenbarligen måste jag ha fått en hel del vardagsmotion under tiden. Jag vet inte riktigt, men kanske jag har fört tillräckligt många välfyllda vinglas till min mun. Det måste ju träna musklerna något... Haha, nej men kul är det i alla fall att se att jag inte är tillbaka på ruta ett bara för att jag tog lite "semester".
-
Nu ska jag steka mig en omelett (eller något annat lika spännande) och hoppa in i duschen (nej, inte samtidigt). Och ikväll ska jag umgås med Adam. Känns som en perfekt start på en i övrigt ganska händelselös vecka.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback