Det här mår jag bra av!

Har avklarat dagens träning - känns riktigt härligt! Idag blev det en joggingtur i skogarna här runt oss. Strålande sol, glittrande vatten och grönskande skog. Den som försöker påstå att hösten är här ljuger! Joggingturen varade i cirka 25 minuter och därefter har jag kört ett mag-, rump- och lårpass från Paolo Robertos träningsdvd. I skrivande stund väntar jag på att eftersvettningarna ska sluta, så att jag kan gå i duschen.
-
Uppdaterar snart med några tips på hur du - enkelt - kan göra din kost lite mer hälsosam med lägre GI!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, Paolos cd är grym :) Brukar också träna efter den då och då.

Postat av: Julia

Malin: Ja, visst är den! Det märks att Paolo är van vid hård träning, för övningarna tar på precis rätt sätt. Tycker jag!

2010-08-27 @ 22:31:29
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback