Morgonträning

Trots otroligt svårt att sova i natt steg jag upp klockan åtta. Jag är väldigt trött, men jag ska till gymmet. Nu när jag började skriva märkte jag att min topp är vänd ut och in, hur kunde det bli så? Haha. Och trots att Adam har lyckats smitta mig med förkylning ska jag gå till gymmet. Jag läste att det inte är farligt att träna när man är lite snuvig, men att man inte ska köra galet hårt bara. Dock ser jag ju nu att det står att man inte ska träna om det gör ont när man sväljer, vilket det gör för mig - men en kvart på löpbandet och styrka för nederkroppen ska jag nog klara av ändå. Annars har jag ju stigit upp helt i onödan.
-
Jag förstår verkligen inte de människor som stiger upp halv sex för att hinna med ett träningspass innan jobbet. Verkligen inte.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback