En början till svar på B:s fråga

Någon som väljer att kalla sig för B har kommenterat mitt våffelinlägg här under och undrar vad jag äter till exempel till frukost, eftersom i princip allting innehåller kolhydrater. Även sallad. Och kära B, jag ska komma med ett inlägg om vad jag äter en vanlig dag. Men inte just nu, det är sjukt mycket att fixa med inför flytten. Därför har jag inte kommit med en klarare redogörelse för min kost just nu, även om min plan från början var att förklara så utförligt jag kan. Men ett kort svar, nej jag utesluter inte exakt alla kolhydrater. Men jag håller mig under 40 g kolhydrater/dag. Så det är väldigt, väldigt lite kolhydrater.

Kommentarer
Postat av: B

Skulle ju tagit dig kortare tid att skriva vad du ätit idag än skriva det där men tack ändå :)

2010-03-25 @ 17:05:22

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback