Just did it

YES, jag kom iväg till gymmet. Efter lunch var jag heeelt slut, huvudet var bortkopplat och ryggen värkte. Men sedan bestämde jag mig för att det är lika bra att få det överstökat. Så jag åkte iväg och sammanlagt blev det en timme på gymmet. Kombinerat kondition och styrka. Det känns så bra! Fast ryggen gör fortfarande ont. Men under de 37 minuter jag var på löpbandet kunde jag nästan känna hur kroppen förbrände fett, så det är det värt.
-
Nu ska jag stretcha och sedan ordna någon middag som gör att jag orkar med en hel kväll av plugg - igen!
-
Dessutom, fick jag frysa mitt medlemskap under månaderna som jag sommarjobbar. Utan något som helst problem. Så det betyder att jag/vi har någon hundralapp till att leva på under maj och juni. Jippi!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback