Kvällsfunderingar

Alltså. Nackdelarna med att träna mer eller mindre varje dag utan att stoppa i sig några kolhydrater (=energin i kroppen), är att man för det första blir rätt slö resterande tid av dygnet och att man är konstant hungrig. Eller, man och man, jag menar ju så klart att det ovanstående gäller för mig. Alla har det olika!
-
Men jag ska helt klart fullfölja min träningsvecka ändå, för att se om det är värt besväret. Jag får väl försöka öka mitt matintag i övrigt, alltså mera kött och ost till mig! Jippi! Jag älskar kött och ost. Alltså, på riktigt. Ingen ironi.

Kommentarer
Postat av: ida

riktigt säkert ingen ironi?:P

2010-05-27 @ 13:26:33
Postat av: Julia

Haha, faktiskt på riktigt. Ingen ironi! Så klart finns det även annat som jag gärna äter. Men jag älskar kött och ost. Jag är nog en man egentligen.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback