Träningsglädje

30 minuter promenad (cirka 3 km) i solskenet gjorde gott för energin och kroppen. Jag lyssnade på Sa du gula höns? av Lill Lindfors (morfars kusin, hihi) och Agneta Lagercrantz. Under tiden sprang Adam på en joggingtur. När vi möttes hemma igen körde vi ett 15 minuters träningspass som jag hade på dvd-skiva. Det är en träningsdvd med Paolo Roberto som jag fick med förra numret av ToppHälsa. Riktigt bra träning (eventuellt lite för tuff träning i förhållande till min diet, men äh vem bryr sig)! Och vi båda kunde konstatera att de här två kropparna inte är så vältränade som en 20 år gammal (ung) kropp borde vara. Härligt med träning!

Kommentarer
Postat av: mamma

ha ha det skulle varit kul att kika in genom fönstret när ni tränade!

2010-05-11 @ 15:01:03
Postat av: Julia

Haha, ja Adam hade lite svårt att fokusera helt på träningen. Han måste ständigt kolla ut så att ingen stod och spanade på oss. Men det måste ha sett roligt ut!

Postat av: Chili

Härligt men usch vad jobbigt med träning hehe

2010-05-11 @ 15:36:46
URL: http://tasteofchili.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback