Gråmulen tisdag i februari

Lite besviken över avsaknaden av positiv respons på förra inlägget. Det måste vara så att ni inte fattar hur mycket jag ser fram emot det. Eller så har ni inte hunnit läsa inlägget ännu, jag postade ju det ändå rätt sent igår och de flesta av er ägnar väl inte morgnarna till att lusläsa bloggar. Alla kan ju inte vara som jag, helt enkelt.

Hur som helst, det var inte det jag tänkte skriva om. Jag tänkte skriva om den där bodycombaten som jag var på i söndags. Jag skrev ju att den gav en massa energi, det minns ni va? Vad den också gav, har jag märkt, var träningsvärk på ställen där jag aldrig brukar ha träningsvärk. Hur ofta har man träningsvärk i fötterna, egentligen? Eftersom det uppenbarligen var ett roligt och effektivt träningspass så bokade jag in mig på samma pass nästa söndag. Inte den inkommande söndagen, utan söndagen där efter. Jag har redan fyra tuffa träningspass inbokade den här veckan, så jag tror jag får nöja mig med det. Ikväll blir det spinning och core, till exempel.

Men nu ska jag klä på mig. Att sitta här i snobbenpyjamas när det snart är mitt på dagen känns inte riktigt okej. Klockan 13 ska jag dessutom befinna mig i skolan. Och då känns det absolut inte okej att ha snobbenpyjamas på sig.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback