Den här veckan har alla förutsättningar...

... att bli en suverän träningsvecka!
-
Att träna med hjälp av Wii Fit Plus går faktiskt. Idag gjorde jag det för första gången riktigt ordentligt. Och när jag sedan stod i duschen kände jag hur benen skakade - det är ett bra tecken! (Eller ett tecken på att denna arma kropp har svaga, svaga muskler.) Så veckan inleddes med träning genom tv-spel. På onsdag blir det en timme cross training (ungefär cirkelträning) och på fredag en timme shape (ungefär en blandning mellan pilates och core). Före shapepasset på fredag ska jag försöka hinna med en stund på löpbandet också. Förhoppningsvis får jag även in ett till träningspass med Wii Fit Plus den här veckan.

Kommentarer
Postat av: Christine

Ååh har du skaffat ett Wii Fit Plus!? SÄG att jag får komma hem till dig och testa! :P Har ju för tusan fortfarande inte sett din lägenhet :O

Postat av: Julia Lindfors

Christine: Japp, det har jag! Fick det av Adam i julklapp. Du får absolut komma hit och testa det någon dag. Du är varmt välkommen! :D

2011-01-22 @ 10:09:57
URL: http://tejprulle.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback