Avgiftning, typ.

Efter två veckor med "vanlig" kost har jag återigen övergått till LCHF, den här gången fast besluten att hålla fast vid LCHF en lång, lång tid. Kanske för evigt?

Men första dagen med LCHF-kost är tung, det är då kroppen skriker efter socker och energin vägrar infinna sig. Därför har den här dagen varit väldigt icke-produktiv. Men så får det vara, för jag vet att jag i det långa loppet mår så otroligt mycket bättre av LCHF än av en kost som innehåller kolhydrater.

Till lunch idag åt jag en Club Sandwich, fast utan själva sandwichen alltså. Bra recept och god lunch! Dock räcker fyllningen till minst två "sandwichs", så försök inte göra som jag gjorde - det vill säga att fylla på så mycket att det sedan inte gick att rulla ihop och äta som en sandwich.
HÄR hittar du receptet.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Julia!



Hur äter du när du äter LCHF? Tänkte ifall du kunde göra ett inlägg om en typisk dag för dig? :) Råkade ramla in på din blogg och har läst ganska långt bakåt, du är duktig på att skriva!



Kram Sofia

2011-11-01 @ 11:08:10

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback