Dags för zumba!

Snart ska jag ge mig iväg till Frescatihallen för att (äntligen) skaffa träningskort där. Mitt nya gym. Sedan ska jag gå på ett pass zumba, faktiskt det allra första passet zumba i hela mitt liv. Det ska bli spännande! Kollade nyss in några zumbaklipp på youtube och kunde inte låta bli att skratta. Hur ska det se ut när jag försöker mig på zumba? Haha. Nu återstår det att se ifall jag lyckas skaka på rumpan och hålla takten. En utmaning är det i alla fall för mig som knappt ens kan klappa händer i takt med andra människor!


Jag återkommer med en rapport om hur det har gått!

Kommentarer
Postat av: karin

Du måste berätta hur det va sen, funderar också på att gå men vågar inga för ja har så dålig koordination!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback